kontakt aob consulting

aob consulting
Sztuka udanego biznesu

icon-drop1

Świadczymy kompleksową obsługę dla przedsiębiorstw, inwestorów prywatnych, małych i średnich firm oraz instytucji publicznych. Od blisko 10 lat doradzamy jak zaplanować inwestycję, pozyskać środki na jej finansowanie. Zapewniamy kompleksową ochronę ubezpieczeniową - zabezpieczając majątek i interesy Państwa firm. Zajmujemy się również obrotem nieruchomościami - działkami komercyjnymi, inwestycjami w kurortach.

Nasz Zespół

icon-drop1

Mamy doświadczenie i kwalifikacje, podchodzimy do obsługi klientów kompleksowo i z zaangażowaniem.

 

Zarząd

Arsen Trochimczuk

Arsen Trochimczuk
Prezes zarządu

Działalność gospodarczą rozpoczął już w trakcie studiów w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie, które ukończył na Wydziale Finansów i Rachunkowości. Po nawiązaniu licznych kontaktów biznesowych i poznaniu potrzeb Klientów, postanowił działać w branży doradztwa gospodarczego i finansowego zakładając Kancelarię Konsultingową Art of Business, dziś aob consulting. Z roku na rok poszerza swoją działalność o rynek ubezpieczeń, nieruchomości komercyjnych i inne. Od 2015 roku współpracuje z Baltex Group jako Dyrektor Finansowy.
Jakub Szczodry

Jakub Szczodry
Wice Prezes Zarządu / Ekspert ds. dotacji

Ukończył studia wyższe na Wydziale Prawa i Administracji oraz Wydziale Politologii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pracę zawodową rozpoczął od biura wynajmu nieruchomości, później przez 2 lata pracował jako kierownik biura w Świnoujściu. Od 2013 r. związany z aob. Specjalizuje się w pozyskiwaniu dotacji unijnych – współpracował już z ponad 40 firmami w tym zakresie. Lubi grać drużynowo: w piłkę nożną i siatkówkę, także plażową.

Biuro Zarządu

Magdalena Taborowska

Magdalena Taborowska
Controlling Manager

Karierę w aob zaczęła w 2015 r. Wcześniej pracowała w Irlandii, zdobywając doświadczenie w handlu dla międzynarodowych sieci. Dysponując umiejętnościami i wiedzą na temat funkcjonowania, zarządzania oraz koordynowania pracy w przedsiębiorstwach, wróciła do kraju i z sukcesem zarządzała sklepami znanych marek. Tworzy narzędzia i procedury zwiększające wydajność. Realizuje zadania z zakresu HR, koordynuje pracę zespołu przy projektach i nadzoruje ich wykonanie. Biegle włada językiem angielskim. Miłośniczka kina amerykańskiego i kryminałów. Uwielbia jeździć na rolkach.
 
Izabela Szramska

Izabela Szramska
Asystentka Zarządu

Z zawodu Technik spedytor transportu. Obecnie kontynuuje naukę studiując BHP na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Posiada już kilkuletnie doświadczanie na stanowisku Koordynatora dużych projektów. Wysokie zdolności organizacyjne sprawiły, że w sierpniu 2018 r. została wybrana spośród innych kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu w aob, gdzie sprawnie spina działalność całego biura. Pasją, która wypełnia jej życie i daje szczęście jest gotowanie. Natchnienia szuka podróżując i odkrywając smaki innych krajów.
 

Dział marketingu

nasz_zespol_cezary_zmuda

Cezary Żmuda - Dyrektor ds. marketingu i customer experience

Marketing to nie tylko ładne słowa i chęć zdobycia klienta, to stworzenie odpowiednich warunków aby potencjalni klienci chcieli wybrać Twoją firmę. Cezary profesjonalnie zajmuje się marketingiem naszej firmy w oparciu o Customer Expirience. Pasjonat marketingu kreatywnego z użyciem zabiegów psychologicznych. Facebook ADS & Google ADS expert. Prowadził kampanie reklamowe dla wielu firm z sektora nieruchomości oraz branż komercyjnych. Czynny sportowiec Brazylijskiego Jiu Jitsu w klubie Berserkers Team. Magister inżynier Inżynierii Materiałowej oraz Ochrony Środowiska. Prowadzi też własną Agencje Digital Marketingu w z naciskiem na treści Video.

Doradzwo inwestycyjne

Katarzyna Ramer

Katarzyna Ramer
Project Manager

Wykształcenie wyższe zdobyła na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, broniąc pracy magisterskiej na Wydziale Kształtowania Środowiska i Rolnictwa. Po studiach zajmowała się projektowaniem terenów zieleni w Pracowni Architektury Krajobrazu. Turystyczny charakter rodzinnego miasta skierował jednak jej ścieżkę kariery w tym właśnie kierunku. Zdolności interpersonalne oraz umiejętności nabyte przy obsłudze klienta pozwoliły jej objąć stanowisko asystentki doradcy finansowego w aob, w której pracuje od grudnia 2015 roku. Obecnie zajmuje stanowisko Office Managera.
Tomasz Korzeniewski

Tomasz Korzeniewski
Ekspert ds. analizy finansowej

Ukończył studia wyższe na Uniwersytecie Szczecińskim z zakresu Zarządzania Finansami w podmiotach gospodarczych. Pracę zawodową rozpoczął od branży informatycznej. Odpowiednie kursy i szkolenia, podnoszące jeszcze jego kwalifikacje pozwalają mu na wykonywanie analiz finansowych dla wielomilionowych projektów zgodnie z wymogami instytucji finansowych. Dla aob consulting pracuje od 2012 r.

 

Małgorzata Jaroni

Małgorzata Jaroni - Asystentka ds. administracyjnych

Wykształcenie wyższe zdobyła w Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Szczecinie oraz na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego gdzie obroniła tytuł magistra. Prace zawodową rozpoczęła w branży hotelarskiej, następnie prowadziła własną działalność gospodarczą. W aob consulting pracuje od grudnia 2018 r. Prywatny czas spędza z ukochaną rodziną.

Kredyty MŚP i indywidualne

Jarosław Domański

Jarosław Domański - Ekspert Finansowy

Studia wyższe ukończył na kierunku ekonomia na Politechnice Koszalińskiej. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - studia podyplomowe na kierunku Bankowość. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku Informatyka na Politechnice Koszalińskiej. 20 - letnie doświadczenie na rynku finansowym, długoletnia praca w polskim banku, a obecnie bliska współpraca z wieloma instytucjami finansowymi i bankami, pomaga mu w wyborze najlepszych rozwiązań kredytowych i umożliwia stosowanie indywidualnego podejścia do każdego z naszych Klientów. Od 2018 roku realizuje misję poszerzenia współpracy aob z mikro przedsiębiorstwami i klientami indywidualnymi.

Dział Ubezpieczeń

Arleta Piątkowska

Arleta Piątkowska
Doradca ds. ubezpieczeń

Ukończyła studia wyższe na Wydziale Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Wrocławskiego, jednak swoją aktywność zawodową związała z branżą ubezpieczeniową. Pierwsze kroki stawiała jako sprzedawca, później podnosiła swoje kwalifikacje już jako doradca ds. ubezpieczeń. Zdobyte w ciągu 5 lat doświadczenie pozwoliło jej na rozpoczęcie pracy w aob, w której jest obecna od 2014 r. Zajmuje się obsługą firm, zarówno w ich bieżącej działalności, jak i przy realizacji inwestycji. Z zamiłowania podróżniczka – zdążyła zwiedzić już całą Amerykę Środkową, w planach ma wyprawę do Azji, m.in. Kambodży i Malezji.
Michał Bojda

Michał Bojda
Ekspert ds. ubezpieczeń / Koordynator ds. prawnych

Student Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Na II roku studiów odbył staż w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Do jego zadań należało przygotowywanie analiz projektów europejskich aktów prawnych. W 2017 roku zdobył licencję brokera ubezpieczeniowego. W aob odpowiada za rozwój działu ubezpieczeń oraz koordynowanie wszystkich kwestii prawnych. Absolwent Szkoły Muzycznej w klasie Elektrycznych Instrumentów Klawiszowych, pasjonat gór i piłki nożnej.
 
 

Leave a Comment