CyberRisk

Ubezpieczenie CyberRisk

Analizujemy ryzyko i rekomendujemy najkorzystniejsze rozwiązania, aby uzyskać najlepsze ubezpieczenie jachtów oraz statków morskich.

Negocjujemy warunki ubezpieczenia oraz pomagamy w uzyskaniu odszkodowania w przypadku wystąpienia szkody.

Jakie są korzyści z ubezpieczenia CyberRisk?

Rozwój technologii pozwolił na szybką obsługę i gromadzenie dużej ilości danych. Jednocześnie pojawiły się nowe zagrożenia związane z możliwością ich kradzieży i wykorzystania w nielegalny sposób.

Uchronić przed tym mogą odpowiednie zabezpieczenia, a jednocześnie można zmniejszyć możliwe straty poprzez wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia zwanego CyberRisk (ubezpieczeniem od ryzyk cybernetycznych).

Ubezpieczenie to uchroni nas przed roszczeniami z powodu kradzieży danych i ich wycieku, zainstalowania zainfekowanego wirusem oprogramowania na komputerze firmowym, nagłego wyłączenia urządzeń elektronicznych lub awarii sieci, w której działają.

Wystąpić z tego tytułu mogą negatywne skutki dla firmy zarówno prawne i finansowe, jak i wpływające na jej reputację.

Dzięki ubezpieczeniu po wystąpieniu szkody możliwe jest pokrycie roszczeń podmiotów zewnętrznych, które wystąpiły z nimi do Państwa firmy w związku z naruszeniem zasad ochrony danych osobowych (RODO), naruszenia praw autorskich i praw pokrewnych, naruszenia dobrego imienia lub obowiązku zachowania poufności, lub naruszenia prawa do prywatności.

Korzyści CyberRisk

Wykupienie ubezpieczenia daje również możliwość pokrycia utraty zysku Państwa firmy po wystąpieniu
szkody, która spowoduje zachwianie równowagi finansowej. Pokryte z niego mogą być zysk netto firmy oraz wydatki niezbędne do podtrzymania działalności na dotychczasowym poziomie.

Jednocześnie można pokryć koszty poniesione na uniknięcie skutków lub zmniejszenie rozmiarów powstałej awarii.

Wystąpienie szkody może spowodować konieczność:

➤ przeprowadzenia śledztwa,

➤ dodatkową obsługę prawną,

➤ konieczność odzyskania danych,

➤ pokrycia okupów dla cyberprzestępców,

➤ zawiadomienia stosownych służb (wynikające z przepisów o RODO),

➤ zatrudniania specjalistycznej agencji PR-owej w celu ratowania reputacji firmy.

Wszystkie te koszty mogą być pokryte przez polisę CyberRisk.

Kiedy warto wykupić CyberRisk?

Bardzo dobrym rozwiązaniem dla firm zajmujących się sprzedażą lub świadczących usługi on–line jest wykupienie ubezpieczenia od ryzyka wycieku danych z kart kredytowych obsługiwanych klientów, które może spowodować wielomilionowe straty.

Prowadząc działalność związaną z nowymi technologiami, handlując przez Internet lub świadcząc usługi w sieci warto jest zwracać uwagę na odpowiednią ochronę danych, a wykupienie ubezpieczenia daje nam gwarancję przetrwania w razie wystąpienia zagrożenia.

Jak wygląda proces oceny ryzyka i wyboru odpowiedniego ubezpieczenia?

1

Przygotowujemy zapytania brokerskie do towarzystw ubezpieczeniowych w oparciu o dokonaną analizę potrzeb klienta. Ustalamy zakres ochrony przed niebezpieczeństwami cybernetycznymi.

2

Negocjujemy stawki i zakres ochrony z zakładami ubezpieczeń. Ustalamy dodatkowe warunki ubezpieczenia CyberRisk.

3

Przygotowujemy rekomendację brokerską z porównaniem ofert poszczególnych zakładów wraz z opisem i wskazaniem najkorzystniejszej oferty ubezpieczenia, która daje pewność ochrony w sieci wirtualnej.

Jakie czynności wykonujemy po zawarciu polisy?

Po zawarciu polisy monitorujemy terminy kończących się polis, pomagamy w procesie likwidacji szkód oraz składamy odwołania w przypadku odmowy wypłaty odszkodowania lub zaniżenia jego wysokości przez zakład ubezpieczeń.

Kontakt

Skontaktuj się
z nami

adres
Armii Krajowej 14b, IIIp
72-600 Świnoujście

Formularz kontaktowy

    Zapytanie

    Termin

    Dane kontaktowe

    Zgody

    Jesteś zainteresowany usługą CyberRisk?

    Zostaw do siebie kontakt, oddzwonimy.

      Imię
      Nazwisko
      E-mail
      Firma
      Telefon
      Treść wiadomości
      Zapoznałam/em się z informacjami o Administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych. Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi. Jeśli Twoje pytanie będzie odnosić się do naszych usług, w odpowiedzi możemy przedstawić Ci ofertę, a także w przyszłości przekazywać informacje handlowe.

      Prezentacja nieruchomości

      Wypełnij formularz, nasz konsultant prześle Ci dokumenty

        Imię
        Nazwisko
        E-mail
        Telefon
        Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest aob consulting Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Świnoujściu (72-600), ul. Armii Krajowej 14B, NIP: 8551585816 Polityka prywatności.