Film promocyjny nieruchomości
W procesie marketingowym nieruchomości ważne jest, aby nieruchomość została pokazana w najlepszej możliwej ekspozycji.
Film promocyjny daje najlepszą możliwość zaprezentowania nieruchomości. Dzięki możliwości nakręcenia filmu z wielu poziomów mamy najlepszą możliwość oddania całego charakteru działki bądź nieruchomości.
Kadry filmu kręcone z wysokości przy pomocy drona pozwalają na oddanie charakterystyki terenu, co w przypadku filmu kręconego kamerą nie jest możliwe.
Dzięki kręceniu donem z oddali możemy pokazać bliskości do ważnych punktów w kontekście oraz dodają atrakcyjności, co wpływa na odbiór przez klientów.
W naszej firmie posiadamy specjalistycznego drona, kamerę 4k oraz wyszkoloną kadrę do realizacji zleceń promocyjnych. Lecz najważniejszym faktem jest to, że podczas realizacji promocyjnych zależy nam, aby uzyskać efekty wręcz filmowe, aby nieruchomość była przedstawiona w unikalny sposób.

Najważniejszym etapem w procesie tworzenia przez naszych specjalistów jest tak jak w przypadku sesji zdjęciowej, dobór odpowiedniej grupy docelowej.
Jest to najważniejszy z etapów bardzo często pomijany przez firmy. Znajomość grupy docelowej pozwala na wybranie odpowiedniej charakterystyki finalnej materiału. Dzięki znajomości grupy docelowej wiemy jakie elementy muszą się w nim pojawić oraz jakich nie powinno być.
Staramy się przed procesem tworzenia grupy docelowej, zdobyć jak najwięcej kluczowych informacji, aby film promocyjny odpowiadał wizji klienta.
Kolejne etapy.
Stworzenie dobrego filmu promocyjnego wymaga napisania scenariusza.
Jest on ważnym z dokumentem w procesie tworzenia. Staramy się w nim zawrzeć historię, jaką opowiadać ma dany film. Scenariusz musi on być kreowany w konkretnym celu, aby osoba, która ogląda, mogła wczuć się w kontekst filmu promocyjnego.
Następnie przechodzimy do realizacji projektu.
Nasi specjaliści zjawiają się na miejscu i zaczynają swoją bazową pracę. Mając scenariusz, jest to działanie celowe i dość szybkie. Ważnym elementem tutaj są warunki atmosferyczne. Warunkiem ogólnym jest brak opadów, gdyż dron nie nadaje się do kręcenia w deszczu.
Ostatnim etapem jest montaż, mający na celu uatrakcyjnienie oferty. Następuje obróbka kolorów, kadrowanie, dodanie odpowiednich tekstów oraz podkładu muzycznego.
Efektem pracy są:
- Film promocyjny w długości od 2 do 5 minut w wysokiej rozdzielczości.
- W przypadku realizacji pod social media 30-sekundowy skrót na cele promocyjne.

Co dodatkowo?
Mając film promocyjny oraz zdjęcia nieruchomości ważnym jest też, aby zadbać o odpowiednie przedstawienie lokalizacji na liczbach.
Tutaj dobrym rozwiązaniem będzie oferta sprzedażowa nieruchomości.
Oferta może stanowić doskonałe uzupełnienie do materiałów foto i video.
Inne usługi
- Oferta sprzedaży nieruchomości
- Umowa z zastrzeżeniem wyłączności
- Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
- Operat szacunkowy (wycena nieruchomości)
- Kompletowanie dokumentów do umowy warunkowej lub przenoszącej własność
- Fotografia nieruchomości
- Due diligence nieruchomości
- Analiza lokalnego rynku nieruchomości
- Wsparcie w zakresie realizacji inwestycji na obszarze Natura2000
- Wsparcie w zakresie realizacji inwestycji objętych ochroną konserwatorską