Usługa kryzysowa – Zamiana udzielonego zabezpieczenia pieniężnego na gwarancję ubezpieczeniową

Co jest przedmiotem usługi?

Oferta aob broker obejmuje zamianę udzielonego przez Wykonawcę pieniężnego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz usunięcia wad i usterek na gwarancję ubezpieczeniową.

Po co jest wykonywana zamiana zabezpieczenia pieniężnego na gwarancję ubezpieczeniową?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umową zawieraną pomiędzy Wykonawcą a Inwestorem, po zakończeniu budowy Wykonawca udziela pieniężnego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub usunięcia wad i usterek. W przypadku nienależytego wykonania umowy lub wystąpienia usterek Inwestor potrąca sobie stosowną część z udzielonego przez Wykonawcę zabezpieczenia.

Oczywiście, w zdecydowanej większości przypadków, umowy są wykonywane należycie, a do wystąpienia usterek nie dochodzi.

Pomimo tego, na kilka lat Wykonawca „zamraża” setki tysięcy złotych. Te pieniądze, w czasach kryzysu, można by przeznaczyć na zabezpieczenie dalszej działalności przedsiębiorstwa oraz realizację następnych kontraktów.

Co więc możemy zrobić, gdy takiego zabezpieczenia już udzieliliśmy?

Rekomendowane przez nas rozwiązanie jest proste – zamiana udzielonego zabezpieczenia w pieniądzu na gwarancję ubezpieczeniową.

Dzięki temu odzyskujemy mniej więcej 90 procent udzielonego zabezpieczenia (około 10 procent wartości zabezpieczenia wynosi składka za gwarancję).

Jak wygląda proces zamiany zabezpieczenia pieniężnego na gwarancję ubezpieczeniową?

1

Prace rozpoczyna etap zapoznania się z konkretną sytuacją.

2

Weryfikujemy, na jakich zasadach zostało udzielone zabezpieczenie oraz ustalamy plan działania.

3

Następnie kompletujemy niezbędne dokumenty oraz ustalamy treść gwarancji zgodnej z umową, która łączy Wykonawcę z Inwestorem lub Zamawiającym.

4

Sporządzamy wnioski o udzielenie gwarancji i składamy je do zakładów ubezpieczeń specjalizujących się w gwarancjach budowlanych.

5

Porównujemy oferty gwarancji przedstawione przez zakłady ubezpieczeń i rekomendujemy wybór najlepszej z nich.

Co jest efektem zamiany zabezpieczenia na gwarancję?

Efektem końcowym jest pozyskanie gwarancji należytego wykonania kontraktu lub gwarancji usunięcia wad i usterek.

Dzięki temu odzyskasz około 90 procent kwoty udzielonego zabezpieczenia i możesz te pieniądze przeznaczyć na realizację następnych kontraktów lub inne cele.

Co dodatkowo?

Przedsiębiorcom, którzy nie udzielili zabezpieczenia realizowanych kontraktów w pieniądzu, ale zamierzają brać udział w przetargach, oferujemy pozyskanie gwarancji należytego wykonania kontraktu oraz usunięcia wad i usterek na zasadach określonych, w przedstawionych przez Zamawiającego, projektach umów oraz SIWZ.

Kontakt

Skontaktuj się
z nami

adres
Armii Krajowej 14b, IIIp
72-600 Świnoujście

Formularz kontaktowy

    Zapytanie

    Termin

    Dane kontaktowe

    Zgody

    Jesteś zainteresowany usługą Usługa kryzysowa – Zamiana udzielonego zabezpieczenia pieniężnego na gwarancję ubezpieczeniową?

    Zostaw do siebie kontakt, oddzwonimy.

      Imię
      Nazwisko
      E-mail
      Firma
      Telefon
      Treść wiadomości
      Zapoznałam/em się z informacjami o Administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych. Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi. Jeśli Twoje pytanie będzie odnosić się do naszych usług, w odpowiedzi możemy przedstawić Ci ofertę, a także w przyszłości przekazywać informacje handlowe.

      Prezentacja nieruchomości

      Wypełnij formularz, nasz konsultant prześle Ci dokumenty

        Imię
        Nazwisko
        E-mail
        Telefon
        Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest aob consulting Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Świnoujściu (72-600), ul. Armii Krajowej 14B, NIP: 8551585816 Polityka prywatności.